Recent Posts

14 Haziran 2011 Salı

TABLETLERE LG YORUMU..!!

Tablet furyasına katılmayan marka neredeyse kalmadı. Yeni tablet modeliyle kullanıcıların beğenisini kazanmaya çalışan isimlerin arasına en son katılan dev isim ise LG.
Koreli elektronik devi, piyasadaki mevcut tabletlerin birbirine çok benzediğini göz önünde bulundurup, farklılık yaratmayı amaçlayan bir ürünle karşımıza çıkıyor.
Ürünün adı LG Optimus Pad. 8,9 inçlik ekran boyutuyla, alışılmış tablet boyutlarından farklı bir yapı sunan cihaz Android 3. 0  işletim sistemiyle de kullanıcılara gerçek bir tablet deneyimi yaşatmayı hedefliyor.

3D Kayıt Özelliği
Cihazın bir diğer ekstra özelliği ise 3D kayıt  yapabilmesi. Arka tarafında iki adet kamera bulunan ürün üç boyutlu görüntü kaydedebiliyor. Daha sonra bu kaydı 3D destekli LG televizyonlar üzerinden izleyebiliyorsunuz.

CAYLAK PROFESOR

1 yorum:

optimus pad gerçekten hem pratik hem de kaliteli bir ürün. tablet pc almaya karar verdiğimde pek çok marka.modeli birbiri ile karşılaştırma fırsatım oldu. kiminin özellikleri iyi ama taşınması zor, kimi ufak ve kullanışlı ama yeterince performans gösteremiyor ya da fiyatı çok pahalı. tam vazgeçip bir dizüstü pc almaya karar verdim ki optimus pad'i bir arkadaşımda gördüm. kısa bir süre inceledikten sonra hemen almaya karar verdim. bir kere ağırlığı fazla değil, kolay taşınabilir. hızı gerçekten çok iyi, multi tasking olayı kullanımı kolaylaştırıyor,android honeycomb 3.0 çift çekirdekli işletim sistemi sayesinde her türlü uygulama/oyuna ücretsiz ulaşabiliyorum, güzel parlak ve hassas bir dokunmatik ekranı var. ayrıca çift kamerası sayesinde 3d kayıt yapabiliyor ve hdmı çıkışı sayesinde uyumlu bir televizyonda izlenebiliyor. tüm bu özelliklerin yanında fiyatı şaşkınlık verecek kadar uygun.tavsiye ederim

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More