Recent Posts

30 Haziran 2011 Perşembe

LG’nin En Güzel 5 Uygulama Oyunu..!!

          Smartphone piyasında zirveye emin adımlarla ilerleyen çıkardığı ve yakında çıkacak olduğu  Lg optimus Black, Optimus 2X ve Optimus 3D modelleriyle teknoloji severlerin gönlünü fethetmeye çalışıyor,aslında başarmıyorda değil şahsen benim deneme şansım oldum Optimus black’i gercekten cok guzel telefon yapmıslar fiyatıda bir okadar makul.
            Tabiki iyi bir marka olmak sadece iyi telefonlar üretip satmaklada bitmiyor.Müşterilerine iyi bir smartphone satmanın yanında Promosyon,Uygulamalar,Uzaktan yardım gibi konulardada onları tatmin etmek gerektiğini düşünüyorum. Lg’de bunu yapmaya calısan bir firma uygulama sitelerine girdiğinizde bunu çok daha iyi anlayacaksınız.Bi çok markada uygulamalar ücretli olarak satılırken Lgworld’te böyle birşey söz konusu değil.
            Bugunde benim gibi Lg kullanıcısı olan arkadaslara 5 tane indirilmesi gerektiğini düşündüğüm oyun tavsiye edeceğim umarım beğenirsiz şimdiden iyi eğlenceler.




0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More