Recent Posts

4 Mayıs 2011 Çarşamba

LG Optimus Me Kullanım Neticesi

Optimus LG ‘nin cıkardıgı en güzel telefonlardan biri bence ,Android işletim sistemi telefona çok yakışmış ufak dokunuşları bile aktaran ekranı  ve hızı mükemmel.

Çok geniş içerige sahip bir telefon, ne demek istedigimi bu telefonu kullanan kişiler cok iyi anlar telefonda
  YapıKredi online bankacılıgından tut haberler ve hava durumu navigasyona  kadar bir çok içerik mevcut. Ses ile arama özelligi çok ilgimi çekti.
Kamerası 3 mp  ama gayet net çekiyor. Özelleştirmeleri pek ayarlamayadım ama kurcalamak lazım daha detaylı olarak .  En önemli özelligide Mesaj yazarken  başka harflere basmıyorsunuz .  ince zarif hoş fiyatıda uygun olan bir telefon bende en kısa sürede almayı düşünüyorum , bu özellikleri  2 günlük kullanımım neticesinde yazıyorum ..

ÇAYLAK PROFESÖR

1 yorum:

lg optimus me benim sahip olduğum ilk androidli ( froyo 2.2 )telefonum. daha önce lg markasına ait bir ürün kullanmamıştım açıkçası. arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldığım bu telefonu çok sevdim şimdi yine lg firmasına ait olan bir üst telefonu optimus black'i kullanıyorum ve sanırım bundan sonra tercihlerim hep lg'den yana olacak.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More