Recent Posts

6 Mayıs 2011 Cuma

FERNANDO ALONSO : İSTANBUL TAKVİMDEN ÇIKARTILIRSA ÜZÜLÜRÜZ

Formula 1 takımlarından Scuderia Ferrari'nin İspanyol pilotu Fernando Alonso, 8. virajın zorluğuna değinerek, İstanbul Park pistinin dünyanın en iyilerinden biri olduğunu ve yeni sezonda yarış takviminden çıkması halinde büyük üzüntü duyacaklarını söyledi.
Alonso, Shell Formula 1 Proje Müdürü Ian Albiston ile birlikte Pendik Divan Asia Otel‘de düzenlediği basın toplantısında, hafta sonunda yapılacak yarışın İstanbul‘daki son Grand Prix olabileceğinin hatırlatılması üzerine, "Bu son yıl mı olur, açıkçası bilmiyorum. Bu konuda haberler okudum ama dedikodu gibi geliyor. Nihai kararı yöneticiler verecek.
Eğer bu İstanbul‘da son yıl ise üzülürüm. İstanbul Park‘ı tüm pilotlar seviyor, yeni sezonda takvimden çıkarılırsa çok üzülürüz. İstanbul Park, dünyanın en
iyi pistlerinden birisi. Burada insanlar bize çok sıcak davranıyor. Ayrıca tesislerde çok güzel. Türkiye Grand Prix‘sini seviyoruz. Umarım takvimden çıkmaz" diye konuştu.

            Türkiye‘de çok hayranı olduğunu bildiğini ifade eden İspanyol pilot, "Türkiye‘de Formula hayranları çok. Havalimanına geldiğim anda bunu hissediyorum. Her yerde çok iyi bir atmosfer oluyor dedi
            
Alonso‘ya, daha önce yaptığı, "Formula 1 kariyerim boyunca Ferrari‘den ayrılmayacağım" açıklamasının hatırlatılması üzerine ise İspanyol pilot, "Evet, kesinlikle aynı görüşteyim. Ferrari‘den daha iyisi yok. Motor sporlarında bir numara. En iyi ekip için çalışıyorum, inanılmaz mutluyum. Kendimi evimde hissediyorum. Tüm kariyerim boyunca Ferrari‘de yarışmak istiyorum" şeklinde konuştu.

CAYLAK PROFESÖR

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More