Recent Posts

2 Ağustos 2011 Salı

LG'den mühteşem ev sinema sistemi "HB966TRW"

Ev sinema sistemim eve geldi ilk izlenimler iyi
Göründüğü gibi kutuda HB966TRW yazıyor. Doğru gelmiş ;D

Parçalar üç kat şeklinde paketlenmiş bayağı sağlam.
Beklediğimden daha az kablo(ıvır-zıvır) çıktı bu duruma çok sevindim. Bu arada dünyanın ilk kablosuz ev sinema sistemiymiş. Aşağıdaki resim de i-pod cradle.
3D Blu-ray oynatıcı ve subwoofer. Bu subwoofer ön hoparlörle kablosuz çalışıyor. İşte bu super! 
   
arka hoparlör ve yan taraftaki de subwoofer ile kablosuz çalışan dijital set (kit).
   
Ön hoparlör ve bütün sistem.

Sistemi çok beğendim. Sistemin kablosuz olması ve salonda daha az kablonun görünmesi beni daha çok mutlu etti. Malum kablolara karşı alerjim var:D Pedere çok tenk yuuu diyorum :D

6 yorum:

merhaba,

cihazda çift optik girişi var mı ?

hocam eeee? bu kadar mı incelemen.. yani? olmamış :(

Great, many thanks. These are only pictures of this system on internet. Shame for LG. I want to buy this system but I can not see how its look like in ral world. Is any chance that you can post more photos. I am interested to see mood lighting.

MERHABA. TEMİZ BİR İNCELEME OLMUŞ. FAZLA Bİ ARAŞTIRMADAN SONRA BEN DE CİHAZIN SON KALANLARINDAN ALDIM. FAKAT KARAOKE'yi bi türlü aktif edemedim. lg destek kumanda üzerinde bulunan mic/echo ile ayarlıycamızı söylüyor fakat ben de ki kumanda da sizinkinden.(yani üzerinde öyle bir tuş yok)
sonuç olarak nasıl çalıştırıyorsunuz karaoke'yi ? cvp yazarsanız sevinirim.

Sol arkadan ses gelmiyor sence neden

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More