Recent Posts

14 Aralık 2011 Çarşamba

Android Cep Telefonu ya da iPhone ile LG TV Kontrolü

    LG, Android smartphone cep telefonu ve/veya Apple iPhone ile LG Smart TV kontrolüne olanak sağlayan bir uygulama başlattı.

       Android 2.1 işletim sistemi veya daha üzerinde çalışan akıllı telefonların yanı sıra, iOS 3.2 veya daha üzerinde çalışan Apple cihazlarda da LG TV Remote uygulaması ücretsiz kullanılabilir.

      Uygulamayı yükledikten sonra aynı WiFi ağa bağlanarak LG TV ile cep telefonunuzu eşleştirebilirsiniz. Bu eşleştirmeden sonra  LG Smart TV'nizi kontrol etmek için telefonunuzu magic motion kumanda gibi kullanmanız mümkün olacak.

        Böylece Magic Motion Kumanda yerine cep telefonuzun dokunmatik ekranını kullanabilirsiniz. Bu uygulamanın size sunacağı en iyi özellik ekran üzerindeki QWERTY klavye olacak. Metin girişi gerektiren bir uygulama ya da web browser kullanmanız gerektiğinde cep telefonunuzu QWERTY klavye olarak kullanmanız mümkün olacak!
Android Market ya da App Store’a giriş yaparak LG Uzaktan Kumanda Uygulamasını indirebilirsiniz.






CAYLAK PROFESOR

3 yorum:

Bu uygulamayı 42LW5500 TV'im için iPhone'umla kullanıyorum. Oldukça kullanışlı. Gerçi eskiden Magic Motion kumanda pahalıydı ama şu an 50 küsür lira. Almaya üşendiğim için hala bu uygulamayı kullanıyorum ama alışkanlıklardan da vazgeçemediğim için kumanda almayı sanırım düşünmüyorum :)

Bu paylaşım için ucuz Android cep telefonları sayesinde almak için bir yol sağlamak için teşekkür ederiz. Ben gerçekten seviyorum.
telekupon

Bize bildirdiğiniz için teşekkür ederiz onlar are korku veren muhteşem Android ucuz cep telefonları biliyorum.en ucuz iphone

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More