Recent Posts

5 Temmuz 2011 Salı

NOKİA’DAN EN İNCE TELEFON...!

            Telefonlarındaki satış düşüşünün farkına varıp işletim sistemini değiştirme kararı alan ve Windows Phone 7 mobil işletim sistemini seçen nokia  emektar işletim sistemi olan Symbianıda unutmadığını göstermiş oldu.
            Sızan bir bilgiye göre Nokia’nın symbian işletim sistemine sahip 5 Mp kameralı,MeeGo sistemine benzer bir telefon üzerinde çalıştığını bu telefonun adının ise Nokia N5 olduğu soyleniyor.
            Flashfly yaptığı açıklamada 4 farklı sybian akıllı telefon daha gün yüzüne çıkıyor.N500,Nokia 600,Nokia 700,ve Nokia 701 olarak isim verilen bu 4 akıllı telefondan 700 modelinin fotoğraflarıda yayınlandı.
            Yapılan açıklamada Nokia 700'ün 1 GHz'lik işlemci gücüyle, 3,2 inçlik ve 360x640 çözünürlüklü OLED dokunmatik ekranla, 5 megapiksellik kamerayla ve NFC desteği ile geleceği  söyleniyor.En ince akıllı telefon ünvanına sahip olacak olan telefonun 10 mm’lik bir kalınlığı olduğu ağırlığının ise 80 gram olacağı açıklandı. Symbian Belle işletim sistemine sahip olarak piyasaya sürülecek olan telefonun yurtdışında 290 euro civarında satışa sunulacağı bekleniyor.
CAYLAK PROFESOR

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More