Akıllı telefon yenilikleri ve tasarımında bir dünya lideri olan HTC Corporation yeni Sensations XE with Beats Audio ve HTC Sensation XL with Beats Audio ürününün piyasaya sürülüşünü kutlamak için sosyal medyadan yararlanarak yeni bir dijital kampanya başlattı.

Uygulama her müzik severin denemesi gereken 25 aktiviteyi kapsıyor, müzik hakkında kült bir film izlenirken hayranların bir dizi görevi yerine getirdiği bir karışım sunuyor ve hayranlara HTC Sensation ™ XL with Beats Beats Audio™, HTC Sensations XE with Beats Audio™ ve Beats By Dr Dre kulaklık kazanma şansı veriyor.
Ayrıca hayranlar “Müzik Efsanesi” yarışma masasında arkadaşlarıyla yarışarak “Çaylak” tan “Efsane”ye kadar müzik unvanları kazanma şansını elde ediyor. HTC topluluğu bünyesinde hayranların etkinliğini ve motivasyonunu daha da artırmak için sunulan imkânlar daha çok geliştirilecek.
Yarışma Avrupa, Orta Doğu ve Afrika pazarlarında gerçekleştirildi. Türkiye’de HTC Türkiye’nin resmi Facebook sayfası vasıtasıyla 20 Aralık 2011 tarihinde başladı. Yarışma 25 gün sürecek ev bu süre sonunda kazananlar HTC Türkiye’nin Facebook sayfasında müzik efsanesi olarak ilan edilecek.
1 yorum:
HTC alıp da iade etmeyen kaç kişi kaldı ki? Bence hepsine ödül vermeliler.
Yorum Gönder